torsdag 3 februari 2011

Fix och trix

Idag har det varit fix och trix i skolan igen. Har bara till tisdag på mig att få klart schemat så nu gäller det att ligga i. Nyss fick jag inte ihop de högskolepoäng jag behöver men nu har jag snarare för många. Får inte ta på mig för mycket, jag vill ju inte plugga mer än jag måste.

Bild från hm.com
Men nu ni, nu åker snart vårjackan fram! Något sånt här hade varit fint...
Men jag vet, jag har jackor.

Hur som helst, hade det varit sol idag hade det varit riktigt varmt. Håller tummarna för att den kikar fram i helgen då det kanske blir en utflykt till marknaden vid Porte de Clignancourt. Innan helgen har jag dock en intensiv fredag framför mig med skola 8.30 - 18.45. Där har jag misslyckats lite med schemat, jag vet. Men den sista föreläsningen kommer växla mellan torsdagar och fredagar så det får gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar