fredag 18 mars 2011

Äntligen!

Trodde aldrig att den här dagen skulle komma men nu så! Jag är klar med allt pappersarbete som hör skolan till så inga fler kursbyten, jakter på signaturer eller inskrivningar hit och dit. Tidsgränsen var satt till 25 februari så jag slirade lite på reglerna kan man väl säga...Men i situationer som dessa kan jag i alla fall se positivt på vissa typiska franska egenskaper som jag annars kan tycka är ganska irriterande, till exempel att de inte stressar upp sig över en liten försening.

Blev lite ledsen när jag tittade i kalendern och såg att två veckor hade hakat i varandra, så det som jag trodde var två veckor tills bästaste gänget kommer hit blev i stället tre. Men den som väntar på nåt gott... Och nu är det helg igen och troligtvis förfest hos oss ikväll och sen utgång. För övrigt är jag fruktansvärt trött på min garderob, har ingenting att ha på mig. Det har ni aldrig hört mig säga förr va? Jag får klura ut något till ikväll... Har lagt mig till med en lite mörkare nyans på håret också, samma som för någon månad sen men det är bara toning så den försvinner snabbt, tyvärr. Kan försöka fixa bild på det när min kamera har skärpt till sig.

Nu tillbaks till standardsysselsättningen, kaffedrickande och plugg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar