fredag 6 maj 2011

Inte så lång tid kvar här

Här händer det inte mycket minsann. Så kanske ni har tänkt om ni har kikat in på bloggen senaste veckan. Om ni har det kan jag vara nöjd, då har budskapet gått fram. Har haft den antagligen tråkigaste veckan sen jag kom hit. Förra helgen var dock superbra med besök av Cissi och Therese. Blev shopping, god mat och dryck och lite dans på det. 

Men efter helgen gick det utför och jag är nu inne på min femte dag med dunderförkylning. Har jag inte legat i sängen och försökt plugga, vilket är svårt när ögonen rinner och hjärnan känns som slime, så har jag varit i skolan och hållit presentationer eller skrivit tentor i zombieliknande tillstånd. Jag har verkligen inte tid med det här nu, med bara drygt en månad kvar i Paris måste jag hinna med så mycket! De senaste veckorna har det verkligen blivit tabu att prata om hur kort tid det är kvar, ingen vill egentligen veta. Jag kommer självklart sakna Paris men det är så mycket mindre komplicerat att leva i Sverige så det ska bli skönt att komma hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar