söndag 15 maj 2011

Second handrunda

Den här dagen ska egentligen spenderas med en uppsats som ska lämnas in nästa vecka, men jag kan inte låta bli att visa upp mina second handfynd som jag gjorde igår. Min ena sambo och jag bestämde oss för att kolla in några second handaffärer som vi inte redan hade varit i och tillsammans med de som vi redan känner till blev det en fin liten runda i området kring Hôtel de Ville och vidare in i Marais. Vi gjorde båda två riktiga fynd så det var lyckat. 

För min del blev det en klänning från Free 'P' Star vid Hôtel de Ville (som är större än sin systerbutik i Marais).
På Free 'P' Star i Marais hittade jag sen en glittrig liten topp med både spets och paljetter, det gillar vi!

Återigen måste jag be om ursäkt för suddiga bilder.

Nu känner jag mig ganska färdig med just det området vad gäller second handshopping så nästa projekt blir nog Châtelet och sen Montmartre. Men det får antagligen bli någon gång under de sista två veckorna när vi är lediga för nu är det plugg som gäller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar