måndag 23 maj 2011

Tenta och äggtoast

Sådär ja, då var tentaperioden igång på riktigt. Det låter i och för sig som att det kommer vara intensivt när jag skriver så, men det kan jag inte direkt påstå att det blir. Hade första sluttentan idag, har ett mindre test imorgon och sen en sista tenta på måndag nästa vecka så det känns inte alltför betungande.

Kom hem vid lunchtid idag till ett hyfsat välfyllt kylskåp (för att vara mig), men inget som direkt gick att laga någon mat av. Dock tror jag att kreativiteten gynnas av att jag inte är särskilt road av matlagning och har noll tålamod när det gäller sånt. Så jag slängde ihop en äggtoast à la Karin med grönsallad och soltorkade tomater. Tog mig inte en sekund över 10 minuter och gott blev det, perfekt.

Nej, nu måste jag faktiskt bita i det sura äpplet och ta tag i plugget inför franskatestet imorgon. Men först, kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar