fredag 29 april 2011

Valborg och finbesök

Nu har jag strax avslutat min morgonritual som jag tycker så mycket om men inte alltid har tid att unna mig: långfrukost och bloggläsning. Sitter och håller lite på den sista slurken kaffe, vill inte att det ska ta slut riktigt än. Men om jag ska inse fakta så kommer  jag ju faktiskt vara tvungen att ta tag  i den här dagen så småningom, vilket jag dock inte tror kommer bli särskilt jobbigt alls faktiskt för idag kommer Cissi och Therese till Paris! Det kommer bli bästa Valborgsfirandet på länge! Eller i och för sig var förra årets väldigt bra... Hur som helst, nu ska jag göra klart en presentation inför nästa vecka och sen blir det städning m.m.

Förresten, jag tror att det vilar en förbannelse över mig när det gäller väskor. Den nya som jag köpte på marknaden förra veckan gick sönder första gången jag använde den, axelremmen lossnade på ena sidan. Har lagat den med ståltråd så den håller nu men inte så snyggt kanske. Typiskt.

Glad Valborg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar