måndag 18 april 2011

Inne fast solen skiner

Usch, inte kul att sitta inne och plugga när solen skiner utanför fönstret men med tre tentor tisdag-onsdag nästa vecka har jag inget val. Dock får det bli en joggingtur i parken senare tror jag, så man får lite sol i alla fall. För tillfället har jag lunchpaus och på menyn idag står en sallad på det jag har hemma. Det är faktiskt inte så tråkigt som det låter eftersom jag råkar ha riktigt fina salladsingredienser i kylskåpet så det blir nog bra.

Det fina vädret inspirerade mig till lite bikinispaning i morse. Med tanke på att den jag har går in på sin tredje säsong (minst) i år så kan det väl vara läge att kika efter en ny. H&M har flera fina, framför allt de här två.



   Bilder från hm.com

Nej, nu får jag sluta drömma om härliga dagar på stranden och återgå till plugget, common law står på schemat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar